Frustrerad
Är så otroligt frustrerad just nu. Amerikaner fixar så gott som ALDRIG pälsarna själva så det är stört omöjligt att få tag på det man vill ha. I mitt fall, espreeprodukter. Jag ska beställa online nu men halva nöjet med att köpa produkter till djuren är att få gå till en affär och välja där och då, inte vänta nån vecka på att få hem det man beställt. Vill allra helst kunna lukta på det med innan jag köper.
Dom har inte heller #1 All system, dom har inte K9, dom har inte biogroom.. dom har inget med kvalité. En butik av tre jag gick till hade espree och det var bara medicated schampoo, fleas and ticks, show shine och shedding solution. Ska det vara så svårt att köpa in ett vanligt schampo och balsam för vanliga tvättar?
Hade jag haft mobilen hade jag tagit bilder på deras urval. Inget av det kändes som kvalite utan kändes bara som billigt skräp med fancy name ungefär. Morr. :/
Jag är espreefrälst, jag vill egentligen inte ha nåt annat. Det luktar så gott och är så vårdande för huden och pälsen blir alltid så himla fin.
Petedge.com, here I come.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Bli återförsäljare själv?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#2 Ibland funderar jag på det…
Kollade just petedge och så gott som alla espreeprodukter är out of stock där. Dubbelmorr! :(
edit: Ser just att dom ska få in mer den 10 april! Får vänta tills dess!
Du kan använda dig av
- Berry delight - Mjukgör och ger volym
- Rainfrest - Vannligt schampo för alla pälsar
- Silky show - Ger mer glans
- energee plus - löser fett och är bra för riktigt smutsig päls
det finns flera alternativ med dessa är de vanligaste
// Elin-li,
#3 Dom har inte ens det.. 😡
Men internetsidan skulle restocka den 10 april.
Åkker du hem till Sverige någon gång och kan köpa med dig ett lager?
aah vad irriterande
kan du inte komtakta espree direkt och höra med dem. Förklara ditt problem så kanske de kan hjälpa dig.
// Elin-li,
😮
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=espree
Amazon, I love you!!
#7 Men vad taskig du är! Måste du länka till amazon så helt ont anande VildaVittror surfar in och upptäcker att de har böcker i kundvagnen där? Det är helt ditt fel om jag får svälta den här månaden. 😕
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#8 Jag har aldrig påstått att jag är annat än ond. 😈
Jag kan inte välja vilken espree jag vill använda på honom. *ilandsproblem*
#9 En av varje på varje tass? *Ilandslösning*
#10 Energee plus på fötterna för dom blir smutsigast, plum perfect på huvudet för volym och hypo allorgenic coconut på kroppen? 😃
#11 Ja? Är han inte värd det? Sedan lite energigivande lotion till grävlingsräven.
Fick bli rainforest så jag kan använda på alla fyra och honey and oat conditioner för småttingarna. ❤️
Och för de andra två då jag vill polera dom extra fina. 🤐
# 13 du måste redogöra för resultat!❤️
Isn´t Amazon the friend in need?
#14 It sure is!
Jag kommer redogöra helt klart! 👍