Pälsvård iFokus

Pälsvård

Etikettövrigt-ot
Läst 927 ggr
Fridaaaa
0

Rosetter till hund

Roxy har ju ganska lång lugg och brukar sätta upp den ibland. 
Men tycker det är svårt att hitta vettiga rosetter då jag är sån som inte vill ha rosa, lila eller massa "gullgull" om man säger så Glad

Någon som har tips på vart man kan köpa?

Kollat redan i diverse matbutiker, Ö&B, Rusta och såna affärer. Googlat också

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Catta-
0

Har du googlat på manrosetter (till hästar). Finns säker i ridsportaffärer också

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Fridaaaa
0

#1 Kollat på Börjes som är vår närmaste men de hade knappt några och inga alls i min smak :/
Nej manrosetter har jag inte googlat på, ska göra det 🙂

[Forest]
0

hööks finns det på http://www.hooks.se/product.aspx?productid=720161 har själv köpt dessa och tycker dom är söta och fina :)

Fridaaaa
0

#3 Enbart de röda jag gillade där och går inte att enbart beställa ett sånt paket 😕  Man måste  beställa för över en viss summa.
Har inga ärenden direkt där närmsta hööks är heller tyvärr 😕

Amandla
0

Kanske finns det något här? Kolla en bit ner i listan till vänster för mer rosetter, bows kallas de.

http://www.laineeltd.com/cgi-bin/laineeltd/newfan.html?prod_group=3_8_Bows&cat=all

Frakten är inte särskilt dyr och leveransen är snabb. De gånger jag beställt har inte någon tull slagit till på mina paket, tror de väljer större/dyrare i första hand, men jag kan förstås inte garantera det. I vilket fall så blir det billigare än att köpa motsvarande här i Sverige.

Fridaaaa
0

#5 Ska kolla tack 🙂
Ja jag tror med de tar större paket samt väl främst över en viss summa/vikt kan det tillkomma som jag förstått det?

Amandla
0

Egentligen ska det väl vara på alla försändelser men det hinner de inte med, så de sållar. En gång har jag behövt betala tull och moms (vad jag kan minnas), det var på en stor låda med bland annat tre stora klippmaskiner och gud vet allt… värde flertalet tusen kronor. På det jag köpte tjänade jag ändå nånstans runt 700-800 kronor mot att köpa här.

Fridaaaa
2

Söker inte rosetter längreGlad

Fridaaaa
0

#9 Se #8 😉

aloizias
0

missade3 det ;)

Fridaaaa
0

Däremot hade jag behövt klämmor med kanske något på, hon accepterar det mer än med gummiband 😛 (dock inte för så dyrt som 89 kr som jag såg ena kostade på kattkompaniet hehe)