Vart ska jag handla?
Jag vill ha ett trimbord och sen vill jag även ha Coat King och kanske någon trimkniv men det vet jag inte ännu, blir förstås en bonus om det finns med på sajten men inte nödvändigt, men problemet som jag ser är att vissa platser så som CRT t.ex har ingen webbshop där man kan se deras utbud och priser samt att det helst ska gå att beställa.
Jag kan visserligen åka iväg och kolla själv som säkerligen många skulle kommentera, men nej, det går inte. Inte bara kostar det för varje gång jag åker utan det tar ju tid att ta mig dit jag ska, och hunden då vad ska jag göra av honom?
Jag har ingen bil utan måste åka kommunalt och då att åka dit, kolla på deras utbud och priser, bli besviken för att dom inte har eller att det är för dyrt och sedan åka hem, eller mo de har till rimligt pris ska jag då dit och sedan släpa hem ett trimbord som väger runt 10kg och är enormt otymplig? Nä, jag väljer nog då att beställa hem det men då gäller det ju att man faktiskt kan beställa hem det vilket en hel del affärer inte har möjlighet för det finns ingen webbshop 😡 så som Simbi och CRT
Jag har kollat runt lite själv och det bästa var på Häromi… men det levereras inte till dörren 😡 Simbi har men de har ingen webbshop😭 CRT vet jag inte om de har eller ej men har för mig att jag sett ett trimbord men är inte säker, sen har de kanske inte coat king. *suck*
Jag kan ju i och för sig… man kan ju beställa separat… MEN problemet är väl då att jag kanske inte får gratis frakt (vilket jag också vill ha, så nu blir jag jobbig 😃)… Zoo.se har trimbord men då ska du beställa över 1000:- och för att få det hemskickat till dörren får det max väga 25kg…
Sidor jag hittills kollat på:
CRT - vet ej utbud
Grizzly zoo - hade inget jag ville ha
Simbi - båda saker jag vill ha men ingen webbshop
Zooplus - verkade inte ha någonting av vad jag ville ha
Zoo.se - bord, ingen coat king men frakt till dörr finns (beställa för minst 1000)
Djurmaxi - hade ingenting
Doggie.se - hade ingenting
Djurkompaniet - har trimbord men inte i min prisklass (max 1.200) ingen coat king, frakt till dörren
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Nu har jag fått lite hjälp :) Har valt ut några onlinewebbsops som verkar ha det mesta inom pälsvård
Kanske kan vara nått att lägga in under länkar :) Om inte annat så lägger jag upp detta här så jag minns vilka butiker jag valt ut som jag kommer beställa från 😃 och så jag enkelt hittar dit 🙂
Jag älskar häromi! Parma är också bra men häromi har inte svikit mig med mina pälsvårdgrejer. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
*påminner mig själv att lägga till dessa länkar under sajtens länkar när internet fungerar bättre*
4dogs, levererade super snabbt till mig! Dock till postombudet om du inte vill betala 169kr och få det hemkört. Animail levererar till dörren, de har däremot inga trimbord.
#4 hur lång tid tog det? jag betalar nog de där extra 169:- då det närmaste postombudet ligger långt bort :P
Har du kollat http://www.propet.se/ ? Jag brukar handla där och är jättenöjd!
Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.
#6 har kollat, de föll mig inte riktigt i smaken tyvärr, men kanske om det är nått annat jag behöver köpa nån gång i framtiden :)
Jag beställde lördag kväll och fick paketet på tisdag förmiddag. Jag gillar 4dogs utbud och hade absolut betalat dem 169kr.
De butiker som nämns i #0 har jag inte gått igenom om dom har några pälsvårdsutbud, kolla gärna sajtens länkar och skriv här om det är någon sajt ni saknar.
#7 vad var det det föll på för dig? 🙂
Jag vet att dom kollar upp sina produkter och istället för att köpa ett specifikt märke köper dom exakt samma sak men från fabriken den görs och därför är det billigare men samma kvalitet på en del saker. Skitbra kundservice också tycker jag.
Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.
#10 har blivit mycket insatt i att en korg under är något bordet måste ha kunde inte se någon korg under de borden på den sidan.
11-16 är alla samma meddelande så om ni undrar varför 11-15 saknas så är det en liten uppstädning bara. :)