Pälsvård iFokus

Pälsvård

Etikettövrigt-ot
Läst 582 ggr
Cahira
0

Småpratstråden Maj månad

Vi har en positivt/negativt tråd där man kan lufta dagens bra och dåliga nyheter men tänkte att det skadar inte att ha en tråd där vi kan prata om allt mellan himmel och jord, ungefär som godmorgontrådar samlad i en för varje månad. :) Kanske vad vi har för planer för dagen eller bara lära känna varandra bättre. :)

För de som missat så har vi 5 hundar (3 seniorer), ca 40 black angus kossor plus kalvar, 2 hästar, 1 åsna och några katter och jag bor i USA. Jag tycker det är väldigt intressant med pälsvård och djur i överlag och jag hoppas ni alla kan känna er välkomna och hemmastadda. :) Delar med mig ett par bilder för skojs skull. :)

Jag hoppas ni hade en trevlig helg och får en bra vecka. ☀️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Forest]
0

Du har verkligen fina djur och många djur med :)

Cahira
1

Ja många är det allt! Vi ska minska antal kossor för staten har ändrat regler om marken vi hyr så minska antal är enda sättet som höet ska räcka i vinter. Vi kanske får använda den marken som vi gjort förr framöver men då köper vi in nytt blod eller nåt så det löser sig. :) Vi har enormt mycket planer på G men jag älskar att bo här! Jag avskyr internetkvaliteten men huvudsaken är att man kar kontakt med resten av världen. ^^ 

Åh och som jag nämnde i positivt/negativt tråden så mötte vi en kvinna som pensionerat sig som hundtrimmare och hon erbjöd att jag kunde få (misstänker att hon menade köpa men hon sa få) några fönar och annat eftersom hon inte behöver det längre och hon älskade att möta en ung person med intresse för pälsvård. Så vi ska se om vi kan hälsa på henne relativt snart! *längtansfull*

Mitt fotograferande har börjat utvecklas just nu med och mina nya mediciner har gett mig mer livskvalitet så har jag tur kommer jag kunna börja kolla efter ett deltidsjobb! *hoppas*

Oops jag glömde att vi har 2 sköldpaddor med. ❤️ Inte så mycket pälsvård men ack så söta. 😍

[[Boris Sager]]
0

O, jag alskar dina foton och att se dina djur! Foton gor texter generellt mer lattlasta tycker jag. Ocksa bra for halsan att ha djur omkring sig. Idag ska vi. aka en svang till OBX, Outer Banks, dar vovvarna gillar att springa i sa den. Alskar den synen glada hundar vid havet!

Cahira
1

Glad att du gillar dom #3. :) För här kommer fler. :) Är så härligt väder nu att det blir mycket foto. :) 

Fälltider