Sajtvärden
Tänkte meddela att jag är nu nya sajtvärden för Pälsvård iFokus.

Blått hår för tillfället. :)
Jag är Cahira. Det är inte mitt födselnamn men det är vad jag är känd som. :) Jag är 28 och bor på en cattle ranch i Minnesota, USA. Varför? För att jag kan. :) Fick erbjudande och nappade helt enkelt. Vi har runt 40 black angus kossor (och en charolais och en simmetalkorsning), 2 hästar (paint och haflinger), 1 åsna, flera katter och fyra hundar.
Jag har en colliekorsning som fäller efter årstid, väldigt lätt pälsvård på honom. Min corgikorsning fäller året om men allra värst vår och höst. Han går inte att få in i ett badkar vilket kan bli lite komiskt ibland. Jag har en tioårig dvärgschnauzer som jag haft sen valp. Jag hade henne ryckt i många år men blir numera maskinklippt. Hon får fukteksem på nosen av skägget så hon är en skägglös dvärgschnauzer. Och sist men inte minst har jag en chinese crested powder puff med otypisk päls. Han sparas ut fluffig på vintern och rakas ned på sommaren.

Jag tycker pälsvård är oerhört intressant ämne att prata om och jag hoppas verkligen ni tycker detsamma. Det lär nog ta ett tag innan jag gått igenom lite grejer här på sajten. Jag hoppas ni kommer trivas!
Jag kommer behöva Medarbetare här på sajten så om du är intresserad får du gärna skicka ett meddelande till mig och berätta om dig själv. Önskemål om vad ni vill se här på sajten tas gärna emot med!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
- Redigerat 2021-04-16 10:02 av Niklas
Lycka till Cahira! 🙂
Tack! 🌺
Tänkte tillägga att sedan jag skrev detta har jag även en pekingese på 10 år (senior) och 2 sköldpaddor. Vi har även en röd angus tjur för att utöka genetiken i vår aberdeen angus hjord. :) Ixxi har även fyllt 11 och Frodo är ett år och sju månader. :)