Vinnare: Maj trasselsudd!
Grattis! San gullig vovve!
Ja så otroligt söt! Stort grattis! :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Tack! 🙂
Grattis! Jättefin hund. Jag röstade visst på vinnaren : )
(Men de andra bidragen var bra också).
Jättego hund! 😍
Grattis ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Grattis!!! 🎈
Tack!! Visst är han fin, han börjar gå bra på utställningar nu, och fyller ett år om några veckor 😍Jag är extra mallig då han är min uppfödning 😃
#8 Grattis😃 Måste kännas jätteroligt att fått till en så bra kombination!
#8 Visa gärna bild nu så jag får se utvecklingen. :) Om du vill. ^^ Grattis i förskott och grattis till snygg uppfödning!

Jag dog just en stor smula. 😍 Vad är han för färg?
Grå, det som tidigare kallades för silver. När silvervalpar föds så ser de svarta ut, fast de har rosa trampdynor (som mörknar efter några dagar) och ofta vita strån mellan tårna. Allteftersom veckorna går blir de ljusare, först i ansiktet och sen går förvandlingen nedifrån och bakifrån kan man säga, till slut ska de ha en så jämn grå färg som möjligt. Färgen får vara mörkare eller ljusare, men får inte misstas för svart eller vit. Tikar har oftare en ojämnare färg pga sina hormoner som påverkar pälsen. Får en grå pudel t.ex. ett fästingbett så växer det ut svart päls på det stället, så småningom bleknar den/byts ut mot ny päls som bleknar (verkar variera beroende på vart skadan sitter).
Sådär, lite pudelnörderi 😇
Här är samma hund som nyfödd 😍
Nörda på jag älskar att lära mig och vill ju ha en en vacker dag som du vet. :) Du kan skapa en bildtråd om du vill. :) Jag ÄLSKAR bildtrådar. :)
Hahaaa, fast jag ser ju hellre att alla som är nyfikna på pudlar kommer in på pudel.ifokus istället! 😃Du har väl hittat våra bildtrådar där? Finns några riktiga godingar där!🙂
👍
Ser inga andra ifokussajter bland länkarna här på sajten?
Då ska jag fixa det! Går igenom alla "Aktuellt" då det var lite för många. Städar lite. :)