Bidrag: Månadens trasselsudd Juli
Regeländring: Jag har länge undrat hur jag ska göra denna bildtävling utan risk för fusk på röstningen men ändå så det blir rättvist. Jag gillar att man kunde bidra max 2 bidrag per person men fick in så många bidrag under juni att vi nästan inte fick in tillräckligt med röster i tid.
Så. För att lösa detta problem kommer vinnare hädanefter lottas den första dagen varje ny månad och Jag, sajtvärden, kommer inte delta för att vara utomstående i tävlingen och för att försäkra att allt går rättvist till. Detta tar även bort risken för röstfiske och fusk på andra vis. Röstningen kommer alltså tas bort ur månadstävlingen då risken för fusk är för stor. Bevis för vinnare i lottningen kommer visas.
Reglerna som gäller alltså är följande:
- Max 2 bidrag per person.
- Alla djur och hårlag inklusive naket är välkomna.
- Det kan vara flera djur på bilden.
- Vinnare från tidigare månader får delta men med annan bild.
- Bilden ska helst vara tagen samma månad men inget krav.
- Man kan lägga in bidrag till och med sista datumet varje månad.
- Småprat i tråden är tillåten så länge den är på vänlig nivå.
- Medarbetare får delta, sajtvärd får inte.
- Inget tema gäller men det uppskattas om bilden följer säsongen.
- Vinnare lottas fram den 1:a varje ny månad.
Vinnaren vinner en plats på förstasidans löpsedel. En tävling mellan tidigare vinnare kommer eventuellt upp på slutet på året, och då kommer röstningen tillbaka.
Om ni har några frågor är det bara att skicka ett meddelande till mig.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Grattis på July 4!
*bild borttagen då medlemmen inte finns på forumet längre/Admin*
Bäst jag postar mig också, så jag inte glömmer:)
*bild borttagen då medlemmen inte finns på forumet längre/Admin*
Jo. Det är kul med pälsvård, det är kul med pälsvård… 🤦♂️ Inte en av mina favoritbilder precis, fast nu så här några år efteråt kan jag nästan tycka att den är lite rolig 😛Albin har först rullat sig i hästskit, sån där kletig och blöt som ligger i hagarna efter några dygns regnande, sedan hittar han stället där min far stått och kapat ved med en stor och härlig spånhög att rulla sig i och rejsa runt i. Gissa om det blev bad när vi kom hem? 😇

Definitivt är det väldigt mycket roligare med en historia till fotot :) Vi och våra vovvar har ju inte alltid samma uppfattning om vad som är mysigt.
#4 Haha, nä Albin och jag har rätt delade meningar om vad som är trevligt!
Åh gud det påminner mig rejält om min chinese crested! Han rullar sig alltid och jämt i precis allt han hittar!
#1 Happy 4th! 🍸
Nu fick jag inspiration till en ny tråd!😃
Hade faktiskt nästan glömt bort månadens trasselsudd! Här är mitt (första) bidrag :) Virre och Blixten ser änglalika ut :)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
En liten trasselsudd😃

// Nadja
Och med en annan lite större trasselsudd😃

// Nadja
2 +1 gulliga trasselsuddar :)) Vad lyckliga vi är, som ägs av dessa!
Max 2 per person så om du vill bidra med 2 och bara bidragit med 2 hitills så passa på, månaden börjar ta slut. :)
😂😇
Nu är det inte många dagar kvar! 2 per person om du vill bidra med en till du som inte gjort det! Lottdragning så alla har samma chans att vinna!
Lördag är lottdragningen!
Då Boris Sager tyvärr inte är medlem längre så togs hennes bilder bort så det blir rättvisare lottdragning inatt/imorgon. (Inatt för mig, imorgon för er)
Lycka till!
8 bidragande bilder då en medlems konto är borttaget så togs de ur tävlingen för rättvisare lottdragning.
Och vinnaren är Amandlas pudel i #3 som är första av dessa åtta bilder, grattis! Din bild kommer hamna på förstasidan. :)
Bevis för lottdragningen:

Grattis Amandla! :)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Tack! 🙂