Pälsvård iFokus

Pälsvård

Etikettpreparat-schampo-balsam-etc
Läst 1403 ggr
ChristineF
0

K9 Copperness schampoo?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som provat K9 Competition Copperness Schampoo?
Jag tycker om K9 Aloe Vera schampo och balsam som jag använder på mina två chihuahuor. Jag blev lite sugen på att köpa copperness till min rödbruna (nougat) tik, men är lite fundersam på hur det fungerar. Antar att det inte färgar, för hon har vita tecken ju. 😛

ChristineF
0

Mailade K9 som sa att det tyvärr bara är för helröda/bruna hundar, vita partier kan missfärgas. Då fortsätter jag med Aloe Vera schampot :-)

[Forest]
0

Bra att du fick svar :) Det är ganska många schampon som färgar, ser det som stort fusk om man ställer ut sin hund men antar det är ganska många som köper dom även om dom ställer ut hundarna.

ChristineF
0

#2 Ja :-) Vet inte hur jag trodde det funkade (kanske som schampo för färgat hår för människor), men kändes extremt att det färgade pälsen. Hmm men tydligen! Ja känns lite som att styla pälsen vilket inte är ok på utställning.

[Forest]
1

Din hund har fin lyster så tycker du kör med glädje vidare på det du trivs annars med, själv har jag svårt för K9 lukter men annars tycker jag att schampot och balsamet har vart bra.

Cahira
1

Vilken otroligt vacker färg! Skönt att du fick svar och härligt att du delade med dig så fler som undrar kan få svar också. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

ChristineF
0

Tack! :-)