Pälsvård iFokus

Pälsvård

Etikettnyheter-från-pälsvård-ifokus
Läst 1352 ggr
Cahira
2

Beklagar frånvaron

Jag beklagar att sajten blev hängande ett tag! Min hälsa blev väldigt hastigt jättedålig och jag har varit sängliggande i ungefär en månad med några läkarbesök och medicinstrul. Utöver det så blev Andy pekingese dessutom blind så har helt enkelt varit mycket på en gång. 

Men jag är på fötter idag igen så är förhoppningsvis ihållande! Jag kommer lägga månadstävlingen på is för att ha lite mindre hängande över huvudet ett tag. Men hoppas ni alla mår bra i hösten. ✨

Ta hand om er!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Tarotstollan
0

Beklagar allt jobbigt du gått igenom och hoppas att allt skall vara och bli bättre nu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cahira
0

Tack ❤️ Ja jag hoppas det också. Är så otroligt less på att göra exakt ingenting! Ser fram emot hundpromenader igen snart. :) Har sån tur att Mike skött precis allt under denna tid.

Kallaterrier
0

Skönt att du är bättre, har faktiskt varit lite orolig för dig! Nu hoppas jag att du får ha det lite "enklare" ett bra tag även om det är bökigt med Andys syn. Tänkte tipsa dig  att kontakta ylvahedin på Vovve, du vet, hennes Wilma var ju blind i många år.

Cahira
1

#3 Åh tack, inte meningen att göra er oroliga. Jag tror det håller på att bli bättre även om jag kan ha strödagar där det svackar igen. Medicinerna börjar äntligen plana ut som varit väldigt stor energitjuv och har inte läkarmöten på några veckor nu. 

Ja jag har faktiskt ylva på facebook, hon har varit en riktig klippa i mina svängar här och där. <3