Hårtrimmer/rakapparat
Behöver införskaffa ny. Lånat svärmors nu haha!
Har en till ansiktet men behöver en med "avståndsmätare" eller vad det heter också och min gamla är bladen usla på :( (nej går inte att byta kollat).
Vilken rekommenderar ni? Max 400-500 kr dock, tyvärr inte råd med dyrare.
Den på claes ohlsson är inte bra, och inte som finns på jula. (de som är för hund).
Den jag har haft nu är för människor och fungerar lika bra med det om ni har att rekommendera :) Ska vara till nakis och att trimma ner Roxys päls 
(ja jag har kollat trådar i gruppen :) )
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har en wella contura för människor på frodos ansikte, kom med distanskammar också men använder dom aldrig så minns inte hur stor distans det är på dom, och minns inte priset exakt heller men har för mig den var i sån prisklass. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Ah okej. Då var den dyrare än jag trodde. Men ska finnas bra hårtrimrar för folk iallafall. :) Många billiga jag köpt för hundar har inte tagit ixxis mjuka päls.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Jag har en Wahl pocket pro. Den funkar bra på Alicia den kom med två sorters distans kammar men dom tar nog inte så det lämnar mycket päls.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
#3 Ja jag har haft för människor nu :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.