Pälsvård iFokus

Pälsvård

Etikettövrigt-ot
Läst 1204 ggr
Cahira
0

I en perfekt värld

I en perfekt värld, vad för djur, ras, och frisyr hade du haft? I en perfekt värld hade jag nog haft en fullpälsad afghan. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

JonnaCecilia
2

I en perfekt värld hade jag haft min häst kvar, ett engelskt fullblodssto som nu är 16 år. Jag köpte henne som 4-åring, men var tvungen att sälja henne några år senare pga sjukdom. Hade nog haft en till häst också, kanske hennes föl, eller en arab? ;) Hade också haft ett par gula labradorer, haft ett marsvinshem, kaniner, chinchillor… Hade nog haft en hel djurpark i en "perfekt" värld där jag hade all energi och obegränsat med pengar ;)

LuLeLo
1

En fullpälsad riktigt vacker Engelsk Cocker Spaniel som inte krävde underhållsvård i form av borstning, tovutredning och trimning. Rakning, effilering och klippning kan få vara kvar för det är kul inför utställning. Självklart ska hunden även besitta en fantastisk mentalitet, stor lek och kamplust, väldigt rastypisk mentalt och så ska den vara superduktig i jakt och älska arbete.

Nåja, man kan väl drömma?

Tass Josephine

Cahira
0

Ja det utan massa mellanskötsel är vad jag också vill ha. 😂 Iallafall på en såpass stor hund som en affe. :)

Cahira
1

#1 Haha jag är likadan! 😃