Blir det nya pälsvårdsaker i jul?
Någon som kommer unna sig något i jul? Jag måste nog köpa ny maskin för Frodos ansikte, får se. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Tja, jag har precis beställt hem nya kol och vipparmar till klippmaskinen… kanske ska slå in dem och låtsas som att jag inte vet vad det är i paketen? 😂
Blir lite nytt schampo och balsam :p
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
#1 Haha ja det tycker jag! Mysigt med fler klappar ju. 😃
#2 Kul! Vad blir det för märke? :)
Ska bli Pure paws reconstructing :) uppfödaren rekommenderade det. Har lånat syrrans schampo och balsam som hon använder till sin pudel innan och har funkat fint men ska bli kul och se om det skiljer nått
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Berätta gärna vad du tycker om pure paws sedan! Har kikat in det länge men har varit lite feg. :)
Okej :) det Kan jag ordna :p uppfödaren talade mycket gott om dom iaf.
Jag har kollat deras youtubevideos som framstår som sjukt effektiv! Men jag har aldrig vågat ta steget och jag älskar espree lite för mycket. :P Men undrar hur det luktar och hur det fungerar i praktiken så att säga.
Skriver en liten recention om den sen :)
Skriver lite snabbt att jag testat pure paws nu och gillar den starkt :) pälsen är mycket mjuk och len, men får se vad jag tycker när jag haft den ett tag, den luktar rätt likt parfym (reconstructing)
Åh okej! Ser fram emot fler uppdateringar! :)
Jag satt och kollade pälsvårdsvideos igår och fick för mig att fixa upp Andy pekingese och märkte hur EXTREMT slöa mina saxar är! Så i mellandagarna blir det nya proffsiga saxar! 😍
Facit i hand, blev det några saker till jul? :)
Jag köpte hem en urtunningssax som jag ville. :) Det var så kostsamt att jag bara köpte en och klantig som man är så skar jag på mig första jag gjorde. 😃
Den är blå! 😍
Snygg! Blev bara schampot och balsamet och en balsamspray som jag skrev om tidigare. Gillar dom bara mer och mer! Hon blir så mjuk och len och får så fin och glansig päls <3
Åh vad kul! Önskar schampon hade testflaskor man kunde köpa innan man lägger pengar på nåt som räcker flera månader. :P
Det hade varigt praktiskt med prov på shampo och balsam!
Jag tror jag sett testflaskor på espree en gång i tiden men det var många år sedan nu nu när jag tänker efter. Och det var ett schampo jag inte sett sen dess heller. Var ett för röda pälsar.
Jag tror jag sett testflaskor på espree en gång i tiden men det var många år sedan nu nu när jag tänker efter. Och det var ett schampo jag inte sett sen dess heller. Var ett för röda pälsar.
Köpte ett espree schampo! Använder egentligen #1 All System men nu kunde jag inte finna schampoot på de djurbutiker jag besökte, och jag ville bada hunden samma dag, så det blev espree. Lite läskigt, men det gick bra! Hunden blev både ren och fin!
Tass Josephine